GYIK

Ki az eladó, és honnan küldi a csomagot?
Az eladó Csehországból van, a pontos cím a láblécben megtalálható.
 
Ha reklamálni szeretnék, vagy a rendelésemet visszaküldeni, külföldre kell majd postáznom?
NEM. Az ilyen helyzetekre felkészülve rendelkezünk budapesti postacímmel is, amelyet megadunk az info@parforintert.hu email címen keresztül.
 
Hogyan lehet rendelni?
A rendelés nagyon egyszerű. Elég kiválasztani az árut és annak mennyiségét, majd kitölteni az adatokat.
 
Hogyan tudom meg, hogy a rendelés sikeres volt-e?
A „Megrendelem“ gomb megnyomása után megjelenik egy üzenet, miszerint a rendelést fogadtuk, beleértve a rendelési számot is.
 
Hogyan lehet azután bármit a rendelésben változtatni?
Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@parforintert.hu email címen keresztül. Egyszerűen elég a visszaigazoló email-re válaszolni. Az email-ekre maximum néhány órán belül válaszolunk, mi több, megeshet, hogy a választ pár percen belül megkapja.
 
Elállhatok a rendéléstől 14 napon belül?
Igen, de kérjük, erről tájékoztasson minket az info@parforintert.hu email címen keresztül.
 
Hová kell majd visszaküldenem a csomagot?
A Budapesti címünkre, amit megadunk Önnek.
 
Hogyan kapom vissza a vételárat?
Megkérjük, hogy az info@parforintert.hu email címre írja meg nekünk a bankszámlaszámát, amire visszautaljuk a vételárat.
 
Mennyi a garancia az árura?
A garancia 24 hónap.
 
Mit tegyek, ha a termék meghibásodik, vagy hibás már az érkezéskor?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@parforintert.hu email címen, és a továbbiakat megvitatjuk.
 
Hogyan kapom meg a csomagot?
A csomagot vagy a www.csomagkudo.hu csomagpontján lehet átvenni, vagy házhoz rendelés esetén a feltüntetett címre érkezik. Ebben az esetben a Trans-o-Flex csomagszállító szolgálat kézbesíti.
 
Hol találom meg a átvevőhelyeket?
Az átvevőhelyek címét megtalálja www.csomagkuldo.hu honlapján, vagy a webshopunk alsó részében, ahol a házhoz szállítás vagy a csomagponton történő átvevés opciója közül választ.
 
Mikor kapom meg a csomagot?
Vásárlóink a csomagok nagy részét már 2 munkanapon belül megkapják.
 
Hogyan fognak értesíteni?
Kérjük, figyelje postafiókját, a csomagküldő és a Trans-o-Flex is tájékoztatni fogja a kiszállítással kapcsolatos tudnivalókról.
 
A nap melyik időszakában hozza a Trans-o-Flex a csomagot?
 A kiszállítás 8.00-17.00 között zajlik. A kiszállítási nap reggelén email-ben értesíti Önt a futárszolgálat továbbiakról. Az email-ben megtalálható a futár telefonszáma, amelyen keresztül felveheti vele a kapcsolatot, ha egyeztetni szeretne.